wtorek, 27 sierpnia 2013

Doskonałość..

Każdy dąży do doskonałości. Ja odbiłam się od niej bardzo dawno. Pod każdym względem nie jestem nawet 'oky'. Ludzie dążą do doskonałości tak samo ja do szczęścia, lecz nie wiedzą gdzie jest..
Chcę pragnę wielu rzeczy.. chce chociażby być chuda chude nogi płaski brzuch, chce szczęścia wiecznego, chce mieć kochające mnie osoby blisko.. Jak dla mnie ideały nie istnieją jesteś wciąż nikim jeśli jesteś samotny.. samotność boli., i bardzo rani..

Dla każdego doskonałość ma inne znaczenie trudno żeby wszystkich zadowalało to samo.. nawet jeśli coś jest z pozoru 'ideale' prędzej czy później przekonasz się o prawdzie. A jeśli jednak istnieje to na pewno nie trwa wiecznie i nie jest człowiekiem.


8 komentarzy:

  1. jejku , to co napisałaś jest naprawdę prawdziwe i dotyka serca :c . * :

    OdpowiedzUsuń
  2. Zależy co dla kogo jest doskonałe. Tak już jest że każdy chcę być ładniejszy mieć lepsze życie... My musimy się z tym pogodzić! Ja sama nie jestem ideałem i bardzo wiele mi brakuję do doskonałości ale ciesze się że jestem taka a nie inna że mam takie życie a nie inne, gorsze. Piękny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, każdy jest inny tak samo wyjątkowy ♥

      Usuń
  3. wow! Ciekawie piszesz : )


    ogrodniczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała prawda :) Świetnie piszesz :3

    Zapraszam do mnie : martynaandkarolina.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń