poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Obecność i wspomnienia..

Dobrze jest mieć kogoś bliskiego przy sobie.. kogoś z kim możesz podzielić się dobrymi jak i najgorszymi chwilami, kogoś kto zrozumie twoje nawet najgorsze głupstwa i spróbuje pomóc choć jest z dala od Ciebie, kogoś komu możesz zaufać choć w wszystkich wątpisz, kogoś kto będzie płakać jak i śmieć się z Tobą, kogoś kto mimo odległości i licznych 'fochów' i tak będzie przy Tobie.. Taką osobę mogę nazwać prawdziwym przyjacielem któremu dedykuje ten wpis..


Spotkało mnie wiele dziwnych rzeczy w życiu dziś robię wyjątek opowiem o tych dobrych.
Więc od początku.. w dzieciństwie byłam małą niegrzeczną dziewczynką.. od przedszkola lubiłam chodzić na spacery.. nie raz przytrafiło się na nich coś miłego. Pamiętam większość miłych wspomnień takich jak.. pierwsze przyjaźnie, wypady ze znajomymi, pierwsze zauroczenie, pierwszy buziak, miło spędzone dnie po za domem.. teraźniejsza miłość, poznanie wyjątkowych osób dla których jestem wstanie zrobić praktycznie wszystko ! Żyje dla takich chwil i ludzi.
Wczoraj myślałam nad szczęściem i je poczułam, czułam się świetnie doceniłam obecność przyjaciół i mojego chłopca.
Wierze w wieczność. Wierze, że to co piękne zostanie.. ♥

MOJE RĄCZKI DLA CIEBIE ♥ UWIELBIAM CIĘ BRACISZKU !
JESTEŚ WSPANIAŁYM CHŁOPCEM !
UWIERZ W TO WRESZCIE !
PS TAK TO MOJE KRZYWE PALCE NA ZDJĘCIU !
JESZCZE RAZ PRZYPOMINAM DLA KOGO TEN WPIS
MOJEGO NAJLEPSZEGO PRZYJACIELA ♥
SZYMONKA :3333
DZIĘKUJĘ ŻE JESTEŚCIE KOCHANI ♥ !



                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz