sobota, 24 sierpnia 2013

Pozory..

Wszystko wygląda zupełnie inaczej gdy zaczniesz zgłębiać wiedzę na dany temat.
Tak samo jest z ludźmi, myślisz że kogoś znasz na wylot aż tu naglę jedno zdanie może sprawić że czujesz nie pewność, tracisz zaufanie, lub co gorsza czujesz się okłamanym.
Pozornie jestem szczęśliwa. Pozornie mam dobry humor. Niestety tylko pozornie, a to co czuje w środku nie dogląda światła dziennego.. zostaje głęboko w mojej głowie gdzieś na dnie..
Czasem odnoszę wrażenie jak bym okłamywała samą siebie mówiąc 'wszystko się zmieni' lub 'jest dobrze'. Czuje się strasznie zagubiona czasem odczuwam to tak bardzo, że nie wierzę w mój uśmiech, czy słowa 'jest dobrze' czy 'ok'. Zdarza się też, że nie mówię jak mi jest na prawdę zawsze się uśmiecham a uczucia odstawiam dalej..
To wszystko można uzasadnić jednym zdaniem ' nie znasz mnie do puki ci nie powiem prawdy, możesz znać tylko pozory mnie'




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz